|
|
|
|
|
|
|
|
Lån  


 
Annonce:


Content Management System
Et Content Management System (CMS) er et stykke software til at organisere og lette samarbejdet med at oprette dokumenter og anden information og hvorigennem enkeltpersoner eller grupper kan håndtere en mængde elektronisk indhold, for eksempel dokumenter, filer og billeder. Content management systemer er et system der er en del af begrebet Information management. CMS bruges også til opbevaring og single sourcing af et firmas dokumenter bestående af, men ikke begrænset til, manualer, salgsguides, tekniske manualer osv.









Kategorier på sider:

Coaching Selvledelse Gode råd til lederen Projektmål Content Management System Driftsledelse Tilbud Sådan bliver du en god leder Stress og ledelse Risikovurdering Human Resource Management Bøger Ledelse bøger Coaching bøger Projektledelse
 
 
 Du er her: Lederkursus - Personlig udvikling Lederkursus - - Hvad er Lederkursus en et   









Der tages intet ansvar for oplysningerne på denne side. Siden kan kun betragtes som vejledende.